Thursday 21 April 2011

skula or ts ? alaa -,-

 gediks jup sebeb tak dapat pegi TS -,-
eeeeeee , eeeeee , dan eeeeeee lagi , wadafak sabtu ney skula ? tahik hanjing betul lhaaa . baru plan nak hang dengan membe2 . dala aku sangap na maen roller , bapak rindu bhaii lame dah aku tak tertonggeng kat situ . aku engat na ponteng jee skula , masyaallah . terok gilaa lha pangai aku skrg , tak serik2 result macam tongkang pecah . okay aku mengaku aku salah . kbai . haha tetibe . pastu yg spoil , mama tahu sabtu aku skula . ney lagi hanjing , sapa pulak yg report kat mama aku haa ? bongok . luku pala satg .
    aku : mama , esok cuti(jumaat) ;D
    mama: memang cuti pon . tapi sabtu skula kan ?
     aku: alamak mne mama tahu ney ? alaa .
    mama: mama tahu lha . kenape nak ponteng skula lagi ?
      aku: dengan muka seposen aku terhangguk hangguk .
     mama: tapaya nak mengade . keje kamu dok uma ney goyang kaki jee kalau ta p skula . asyik dengan lappy jee . macam mana nak berjaya ... blablaba ..
    aku: putus harapan lha aku nak p ts macam ney :( mama nak pegi jugak . tak kira tak kira .
       

      dengan muka macam budak ta dapat susu ibunya aku lari masok bilik . ecehh tanda protes habess lha ney . mama buad tak peduli jaa . sampai hati =.= lepak dalam bilik , on FB , bukak radio pasang kuat2 , pasang kipas sampai level 5 , bukak ni bukak tu , segala benda aku nak bukak . nasib aku tak bukak ape yg aku pakai . waras lagi okayy -,- boring tahap gaban . nak msg kawan , semedang takda kdit . dengan bf ade pulak kdit naa ? toyehh betul hangpa . nak msg bf ? tade bf pulak . hesh susah betul hidup macam ney-,- tu aku update blog ney . hesh . macam mana sabtu nee nak HANG ? soleyy betul . tape2 aku try pujok lagi , tak cair jugak aku serah pada takdir jee lhaa . cewahh ayat . k lha aku dah rasa bebai tulis blog ney , sebelom aku merapek lagi , baek aku stop . kfine , bai . haha tetiba :)

No comments:

Post a Comment