Saturday 30 April 2011

aww PESTA RIA TMGS (:

Gahh best gila pesta ria TMGS , ramai orang yg datang , maklum lha , skula aku kan hott , haha bia lha aku nak bangga pon . muahh sket tmgs (: teehee gedikk . aku buad macam skula bapak aku jee pakai baju macam orang nak p ts , haha bia lhaa aku nak over . banyak eih pompuan laen lagi over -,- tahun ney punya pesta , aku pakai tudung wehh . haha jangan terkejut pulok . ney lha hasilnya bila aku jumpe kawan2 (:
 dengan ecah . gedik gila ecah , haha
 meman burok pon -,-
 susah wehh pakai tudung ney
 feena gedik taknak snap pic dengan aku ==
 hahah , kat tandas (:
dengan teny sayang <3

    okay then lepas penat posing2 , aku p juai ayam percik , laku siall . penat aku kne buad keje . tapi memang laku gila lhaa ,  pastu aku juai lolipop kat semua orang , bapak tebai muka aku , tapi laku jugak lhaa (:
 cantek kan kan ? tapi mahal , haha

  then lepas juai aku pon lepak dengan geng aku , aku beli ayam percik class aku , sumpah sedap gila tak tipu wehh . pastu teman teny buad facial kat muka dea , hesh terpaksa tunggu dea , sambil tu aku dan snap pic (:
 sumpah sedap gila
over aku makan , sume orang tengok aku , haha
 haa ney lha hasil nye . cantik kan ?
 hodoh mata aku teny buad -,-

 gila terok aku pakai tudung
 

   then lepas puas aku snap dengan teny , anys dengan wan pulak ajak snap , so aku pon join lhaa , teehee :D

 teehee , sory anys tak bagi tau hang pic sedang di snap (:
 anys dengan wan , (:
 aku lha ney , macam hape jek -,-
  anys comel buad mke camtu (:
 dengan nyfa :)

 oakyy lepas penat snap2 , jalan2 pusing satu skula , act aku tak masok pon uma hantu , kota sesat , pinball or watever lhaa , malas . duet tu aku buad beli makanan jaa . part paling aku meluat ade sorang pompuan ney acap cun macam lha balak dea hensem sangat . cehh terberak aku tengok . k lha , tu jee pon nak kongsi , teehee :D byee .

No comments:

Post a Comment