Friday 29 April 2011

MCD time (:

 ouhmygosh , lapar gila babeng siott , makan malam pukul 11 . aku rasa nak makan jaa kucing2 aku buad sup ekor . teehee :D kat uma tede makanan apa pon tadak kat uma ney , yes boleh masok rancangan bersama mu ney taklama lagi , HAHA , so family aku amek keputusan pegi makan MCD di Taiping Sentral . dengan rasa lapar macam orang tak makan 3hari , aku pon bersiap lhaa , perut da macam2 bunyi . hesh .


           then lepas sampai MCD , aku orang first nak p order , gila kalut bagai lha , tapi control sket lha cuz ade mamat hensem dok usha aku . haha perasan . lantak lha kan . sambil makan aku on lappy on FB lha ape lagi ^^ then sis aku gedik2 nak tangkap pic , so sewaktu makan ini lha hasilnya :)

    tengok lha , sis aku over :D haha

       lapar gila babeng -,-
okay aku sedar burok kan ?
 gedikk ! menyampah pulak aku tengok .
 time ney my mom suapkan i , teehee comel kan ? ;D


        okayy lepas penat ss dengan sis aku , kitorang pon blek . tu jee , haha byee .
P/s: esok PESTA RIA sekolah aku iaitu TMGS :) datang tau !

No comments:

Post a Comment