Wednesday 27 April 2011

aku emo gila -,-

heyy blog , lama saya tak tulis sesuatu kan ? alolo rindu saya ke ? mehh muahhx sket (: maaf lha , now saya selalu buzy dengan homework yg bertimbun , dengan exam next week . betul2 buad saya nak berhenti sekula then kawen jee , haha gediks .
   blog , awak tahu tak , saya nak exam dah next weeek . tapi saya tak ada semangat nak study . sumpah hidop ney buad aku rasa nak bunuh diri . dulu aku cuak ble time exam , ade orang yg tolong bagi semangat kat aku , teman aku study(msg) , buad aku nak gelak2 , gedik2 dengan aku sebelom tido , tapi semua ney buad aku rasa taknak kenal apa itu cinta . aku penat lhaa , kenape orang yg aku harap akan bersama aku selamanya , buad aku macam ney ? saket sangat . *menanges :'(
 blog , kenape kte perlu ade perasaan cinta  kat seseorang tu ? kalau boleh saya taknak perasaan tu ada . saya tak sanggup nak cintai seseorang tu . sumpah tak sanggup :'( macam kak ana cakap , cinta budak2 macam tahik kucing . memang betul pon , aku setuju sangat2 .
     blog , sekarang dea dah pergi , dah tinggalkan saya , tinggalkan semuanya , saya rasa sunyi sangat . bukan saya taknak cari lelaki laen , tapi saya takot kalau lelaki tu buad saya macam ape yg ex saya buad , saya gila gila tak sanggup dahh . penat . letih . putus asa . lemah . semua ada .
  
blog sayang ,
  awak rasa saya masih mengharapkan dea tak ? tentu lah tak . sama sekali tidak . dan selamanya tidak . tahu sebab ape ? sebab dea cuma anggap saya ney mainan dea , boleh buad sesuka hati dea , sekarang saya macam tak percaya semua lelaki . sumpah , aku rasa macam dah tak ada perasaan kat lelaki . ehh its not mean aku les okayy . bia lha dea bahagia dengan gf dea . aku rasa malas nak couple dah , tak bertahan pon couple time macam ney , ini cinta beruk namanya . bia lha aku single buad mse skrg :) thanks blog sebab sudi bagi tulis di mukasurat awok . sayang awok sangat2 tau <3


          P/s: Baik kte suke seseorang yang tak akan jadi milik kte daripada orang yang kte suke , then jadi milik kte , tapi lepas tu ape yg te dapat ? KEHILANGAN jugak kan akhirnya ? tolong lah , aku baru form3 yg masih bawah umur untuk mengenali cinta sebenar . haha sebelom aku melalut panjang , baek stop . k byee (:

No comments:

Post a Comment