Friday 29 April 2011

pekerja kilang :D

 hahah , aku nak tergelak gila gila babeng lhaa , tahu tak sebab ape ? sebab sis aku da jadi pekerja kilang , HAHAH ! disebabkan dea abes mathriks , so sementara tunggu sis masok universiti , dea buad keje sambilan . al maklum lah , nak dapat duet sendiri lha kte kan , nak harap mom bagi duet , jangan harap lha -,- tapi keje tu buad macam ape tah aku tak reti nak terangkan , dea buad kat uma jee pon . kalau tak sis aku ney nak jadi babysitter . ecehh terberak aku dengar dea nak jaga budak . padan muka mom tak bagi . :D tapi aku ade jugak tolong , kadang2 jee , then sis aku ade buad tusyen , tu pon budak darjah 4,5 dan 6 jee . haha anyway , gudluck lha yee sis ^^
sis memang gedik ^^
  comel kan kucing hitam legam tu ? teehee :D

No comments:

Post a Comment