Thursday 21 April 2011

selamat tinggal badut -,-


okayy skrg pukul 3a.m . sumpah malam ney rasa bebai tetiba teringat dekat kekasih gelap . engat senang ke na benci orang yg kte sayang ? ee bodohh . tu lhaa kau fafa , over sangat sayang dea , last2 dea tinggalkan kau jugak . yelah sume salah aku kan ? dea ja yg betul :( humm ta kesa lha , benda daa lepas takan aku nak p merayu melutut balek kan ? haha aku masih waras . okayy aku harap dea bahagia dengan pompuan tu . sumpah aku tengok diorang SWEET ! terbaek lhaa . hesh . kalau lha kat malaysia ney ada jual ubat yg bole hilangkan engatan , memang aku da beli banyak2 . tak sanggup wehh hadapi semua ney . ecehh kau kuat fafa . jangan sebab dea kau nak nanges , buad perkara tah hape hape . yee cakap senang lhaa kan . dea tu hati batu , mana nak rasa ape yg aku rasa . dah2 sebelom aku merapek , aku nak sampaikan sepatah dua kata . ecehh .


              gf baru awak:
      heyy you , pretty one , jage badut saya baek2 tau . kenape saya panggil dea badut ? sebab bf awak memang badut . haha ala mara ke ? joke lhaa .sebab dea best , suke buad lawak bodoh tah hape hape , paling best , tengok senyuman dea . mesti awak cairr kan kan ? saya sure awak bahagia kan disamping badut saya ? ehh perasan betul . bukan badut saya , sekarang dea jadi badut awak , paling jelas MILIK awak . saya sayang badut saya tu , tapi tape , saya tahu dea akan bahagia disamping awak pulak . jangan bagi dea terluka disebabkan orang yg dea sayang okayy . seriously dea memang gedik , mengada ngada sampai naek meluat . dan dea suka sangat kalau gf dea beri lebih perhatian dekat dea . so, layan dea dengan penoh kasih sayang tau ? haha. and jangan selalu titow petang , dea TAK SUKA . lagi ? em tu jee lha kot , korang memang sweet , thanks jadi penganti saya . saya tahu dea hensem , so sayang dea ketat2 okayy gurl ?

   P/s: selamat tinggal badut . bahah . bye .
      ss jaa aku ney , tape lha aku sedar aku sape , kbai . haha tetibe -,-

No comments:

Post a Comment