Wednesday 20 April 2011

GAGAL :(

 malu gila tau GAGAL xD
saya GAGAL . saya ulang sekali lagi saya GAGAL . watafak ! HAHA saya gagal dalam exam pertama . hello ! saya gagal , i can't believe it ! HAHA sila gelak kan saya kuat2 . HA HA HA . daa puas kau gelak ? k fine aku nak bawak diri ah macam ney . aku tau aku siapa . kbai .  haha tetiba nak emo kan . inilah akibat daripada malas nak baca buku dan belagak pandai sangat . mama suruh baca buku saya pergi hang dengan kawan2 . maaf saya tiada bf yaa . sebelom exam , bukan maen confident lagi . then bila result kelua , saya GAGAL sains ! ya tuhan sungguh memalukan ! apasal kau susah sangat hah sains ? menci lhaa . hah tu lha belagak sangat , padan muka hang fafa dok gedikk lagi maen2 .
       mama:tu lhaa hang , aku suruh baca buku , hang p merayap lah online lah maen hp lah . bagus lha failed banyak2 lagi blablabla ..(saya malas nak dengar dah . haha )
  • okayy , lepas ney saya tak nak maen2 dah . saya akan focus dalam pelajaran . sorry sangat hampakan mama , abah , kakak . saya menyesal . saya nak jadi macam kakak saya . taknak maen2 dah . hey , bf pun saya tak perlu lhaa . buang masa tahu ? tahun ney nak PMR fafa , buad cara budak nak PMR okayy ? okayy saya dah paham . thankss kawan bagi nasihat semangat kat aku . to kekasih gelap , saya tak perlu awak dah . couple lhaa dengan pompuan tu sampai matii . HAHAH terasa ? padam muka lha loser ? okayy dah lari tajuk . taknak dengar ? kfine , bai . hah tetiba .

No comments:

Post a Comment