Monday 2 May 2011

Taipng Sentral bersama Wan dan Anys

 awwwwww hari ney happy sangat sangat tau <3 tau tak sebab ape ? sebab hari ney saya pergi Taiping Sentral bersama scandal terbaek saya iaitu wan dan anys . muahh siket (: hehee . wan tak abes2 kol aku , hesh haha . ala korang jangan lha marah , i cuma late 2jam jee , haha gila terokk kan ? aku janji macam tahik . wei laen kali jangan janji nan aku lha , aku memnag taktau menepati masa , -,- haha aku mintak maap k aku tau aku salah :D

       then sampai Taiping Sentral aku nampak anys nan wan lepak kat dapen restoran ape tah tak tau xD . muka seposen jaa aku tengok . haha penat ke wehh tunggu aku ? alalala sory tau tau . then tetibe anys cakap " wei tu tu ex hang kat tepi tu " wadafak ex aku dah serupa anak orang asli kot wehh . haha lantak dea lhaa kan . k then kitorang pusing2 dalam ts tu , nampak lha budak2 yg bajet hot -,- pastu terserempak kak zyra , dea join lha kitorang jup sebelom tunggu dea punya tuuttutt datang . haha . wei aku lapaq , so kitorang lepak pelita (:


   jyeahhhh best lepak pelita . laki wan ade situ . HAHA hensem habess wan . aku suka tengok . hahah then aku amek order . bodoh panggil buad taktau jaa . sepak laju2 kang -,- anys hoi hoi daa . aku abang abang , yg wan tak habes2 gelakk , tau lha laki dea keje situ , HAHAH ! aku order maggi goreng + milo ais .tu jee lha yg aku mampu . haha . gilo bapak pedas ! tak tahan wehh , wan punya laki ni memang gilo nak bagi aku mati agaknya . ngokngek betui ><
 sonok gila wan kat pelita . haha :D

    then lepas mamam , kitorang jalan , snap pic , ney lhaa hasilnya (:

 anys sayang <3 haha
 awww wawan sayang <3
 sukesuke pic ney (:
 ececeh wan . haha
 aww posing <3
 eee haha anys menyebok nak tengok msg aku :D
 kat kedai gift . aaaaaaaaa aku nak patung domo ni !
 comel kan kan ? eeee aku nak !
     sapa boleh beli kat aku ? bole lha aku nak :(
   fafa dengan wawan (:
 wan , aku , kakak aku :) kat mcd
  nak blek da time ney ><

            hoho pic ney jee lha aku upload okayy , malas nak uupload banyak2 . teehee :D papepon , aku happy sangat dapat kua dengan korang :) sumpah aku dah lame tak rasa happy camni . thanks lot okay ! muahhx sket , teehee :D nanti kte kua lagi okayy ? loveyou bestie <3 <3

No comments:

Post a Comment