Monday 2 May 2011

kambeng vs badak (:

 awww malam semalam i tido lambat tau . hahah geli nyaahh . best tau malam tu , i ade kawan baru name dea tuuttt ! hehe malu lha nak bagi tau you all . alahh geli lah i you i you ney . okayy , first dea anta im kat aku , memang mula2 tu aku sombong bagai lha kan , haha memang aku sombong so kau kesah ape ? tapi kesian pulok tak reply om dea , so aku pon reply . tau tak tau tak , lame2 aku suke im dengan dea , sporting habess lha dea ><

     alala comel betul yee kambeng tua ney <3 hee

  then tetibe kau panggil aku badak . WOI aku tak besar macam badak tu okayy . haha tapi kye lawak2 jee kan ? sebab bosan gila waktu tu tak tau nak im sape -,- haha aku pon layannn , aku panggil dea kambeng , kambeng tua , HAHA padan muka :D dala busukk , takot air , berak merata , haha marahh ? so what ? ngee :D sumpah kau best , sporting , takpe saya badak dan awak kambeng okayy (:
 woww comel gila aku , btw aku memang suka pic badak ni , comel habess ! haha

    wah wah kambeng taktau malu kan hantar ayat cenggitu , haha sory lha kambeng , badak tak boleh nak terima kambeng sebagai pasangan hidup . hahah merapek ja aku ney -..- k byee (:

No comments:

Post a Comment