Friday 6 May 2011

exam fever

ouhmygoshhh , yesterday i had exam ,  you know what like shitt okayy ! memang aku tak suka exam ni , macam haree , mom tak abeh2 suruh aku study , pegang lappy pon tak boleh , nak kua tak boleh , pegang hp pon tak boleh . wadafak ini semua ? hahah padan lha dengan muka aku kan ? result dan macam anak tenuk yg jawap peksa . heshh .

      semalam , aku peksa BM . wahh wahh soalan dea , memang confirm lha aku tak kan dapat A ! karangan lagi lha aku stuck teros , dok pk apa taktau. idea langsong takmau datang . damn ! bahagian D lagi macam haree , aku baca laen , laen yg kua . memang F ! sabaqq jee lha aku ni . heshh . isnin agama , pehh ustazah kedekot markah . eee fedupp betui . doakan aku boleh score okay , kalau gagal memeng murtad lhaa , hahah . k byee (:

No comments:

Post a Comment